مطالب ضد دختر...

 

شنیدین این دخترایدم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من
ازدواج که قصد نمی خواد!!

خواستگار می خواد که تو نداری!!

**

یه سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده.. آقا چرا

آدما می تونن دختر باشن اما دخترا نمی تونن آدم باشن!!؟؟

**

 خبر دست اول :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده
و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند!!

**

دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه
برداشته توی about پروفایلش نوشته

درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!
اعتماد به نفس بعضیا تو گَلوم نه.. صاف تو لوزوالمعدم!!

**

این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم ..میگن لطفن مزاحم نشو …

بهشون چی باید گقت آخه؟
خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن!!

**

امان از دست این خانما...ما بالاخره نفهمیدیم مردا همشون عین همن یا یکی از یکی بدترن ؟

**

فرهنگ لغات زنان

: 1. آره یعنی نه

2. نه یعنی آره

3. ما با ید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن

4. هر کار دوست داری بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه

5. چقد منو دوست داری ؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم

6. دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی

**

بهانه ی دخترا:

فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)

من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی)

من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره)

تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)

من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم)

دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )

**

مزیّت پسر بودن:

1: - دختر نیستید

2 - همیشه خودتون هستید(100 مدل آرایش نمی کنید)

3 - فقط شما می تونید رئیس جمهور بشید

4 - فقط شما می تونید برید ورزشگاه آزادی و فوتبال ببینید

5 - برای دعوا کردن به بابا یا داداش بزرگتر احتیاج ندارید

6 - توی اتوبوس جای بیشتری نسبت به دخترا دارید

 7 - در کمتر از 10 دقیقه می تونید دوش بگیرید

8 - هر جور که حال کنید لباس می پوشید

9 - در کمتر از 2 دقیقه لباس می پوشید و آماده می شید

10 - و مهمتر از همه اینکه شما هیچ وقت نمی تُرشید!!

 

**

دخترا خیلی موجودات عجیبی هستن:

اگه بهشون محل نذاری میگن سردی اگه بذاری مرد نیستی ،

اگه به حرفش گوش كنی زن ذلیلی اگه گوش نكنی خود خواهی ،

اگه بوسش نكنی خائنی اگه بوسش كنی میگن داری سوء استفاده میكنی ،

اگه به یه دختر دیگه نگاه كنی چشم چرونی ولی اگه اون به پسر نگاه كنه قصدی نداره ،

اگه تو دیر كنی بد قولی ولی اگه اون دیر كنه بهت میگه زنها رو نمی شناسی اینجوری شیرین تر میشن!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مطالب ضد دختر , , , اس ام اس ضد دختر باحال , ,

تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393 | 11:48 | نویسنده : ♡ØmiD♡ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.